Pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina.halalko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Halalko (v nadaljevanju »trgovina« ) upravlja podjetje HAME d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja določijo delovanje spletne trgovine, obveznosti in pravice uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oz. oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec (v nadaljevanju »uporabnik«) uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo.

Z registracijo v spletno trgovino soglašate s tem, da vam podjetje HAME d.o.o. lahko pošilja komercialna sporočila, iz katerih bo skladno z zakonskimi določili jasno razvidno, da je poslano v imenu podjetja HAME d.o.o. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register );
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi  poprodajnimi storitvami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
  • informacije o možnih načinih plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: "Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.".

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@halalko.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov HAME d.o.o., Ob Dolenjski železnici 12, 1000 Ljubljana najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa. Za vrnjene izdelke trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov podjetja (HAME d.o.o., Ob Dolenjski železnici 12, 1000 Ljubljana).

Končna cena naročila

Glede na vrsto prodajnih artiklov in blaga si dopuščamo možnost odstopanja v končni teži mesa in mesnih izdelkov.
Odstopanja so v okviru 10% razlike v teži. Razlika teže se kasneje odraža v spremembi končne cene in bo končna cena obračunana na računu, ki ga dobite v paketu pri prevzemu blaga. O končnem/dejanskem znesku naročila vas obvestimo naknadno.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. Če je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Če je paket vidno fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila.

To storite tako, da nas obvestite in mi vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili). Obvezno izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo poskrbljeno, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Dostava

V spletni trgovini trgovina.halalko.si se zavezujemo da bomo v čim krajšem času poskrbeli za pošiljanje vašega naročila na naslov. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidenig razlogov ne moremo odpremiti v predvidenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko kontaktnih podatkov.

Vračilo poškodovanih pošiljk

HAME d.o.o.
Ob Dolenjski železnici 12,
1000 Ljubljana Slovenija
E-pošta: info@halalko.si
Davčna številka: SI93968329